Udskriv | Senest opdateret: 19-01-2015      
 
 

Info vedrørende reklamationer

 

I forbindelse med reklamationer på vores produkter, bedes du/I venligst følge anvisningen,

så behandlingstiden bliver kortere, og afviklingen kan ske bedst muligt.

 

Golan skal kontaktes som udgangspunkt, inden der foretages udbedringer på produktet

(Vandskader skal selvfølgelig undgås!).

 

 

Fremgangsmåde ved reklamationer bør ske på følgende måde.:

1.       Kontakt Golan, 64417732. (Reklamationsansvarlig, Lars Jørgensen)

2.       Golans anvisninger skal følges derefter.

3.       Reklamationsrapporten skal udfyldes og sendes efter vejledningen.         

 

 

Forudsætninger for reklamationen.:

-          Ved reklamationer på rør, skal vi bruge røret med et helt printmærke på.

           (F.eks. M0001 20x2,0 mm – KOMPOSITROR-GULVVARME/CENTRALVARME – PE-            

            RT/EVOH/PE-RT – DIN 16833 SKZ A370 ISO 10508 KL. 1-5 Pmax 6 bar 70 ˚C max 95 ˚C

            DIFFUSION COAT DIN 4726 NO. 46485 469 06.06.10).

 

-          Rullen som stammer fra reklamationsproduktet skal følge reklamationen.

 

-          For at reklamationen kan godkendes, kræver det at produktet lever op til Golans salg- og leveringsbetingelser

            vedrørende afsnit om ”Undersøgelsespligt og reklamation”.

 

 

 


Siden bruger cookies fordi det er nødvendigt for at websitet fungerer. Ved at bruge dette website accepterer du brugen af cookies.
Du kan altid slette cookies i din browsers indstillinger. Læs mere om cookies.

Acceptér cookies